sayang sayang ♥

sedih laa :'(

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hari nih aku rase sedih laaa , nape ek ? entah laaa . aku rase orang yang selalu ade dengan aku , dah jauh sangat :( kawan-2 aku , kite orang tak macam dulu sehh . busy ? dulu kalau busy boleh jee hantar text . tapi sekarang ? :( sumpah sedihh wei . lagi terase sedih nye sebab aku nih stay kat rumah jee . bile mengadu kat mak , mak cakap "alaa , dorang busy tuh ain . kalau orang tuh sayang kau , sebusy mane pon dea , dea still ingat kan kau" hmm . so yelaa , aku pon tunggu laa :/ tapi tetap sedih jugak laa . sebab kalau dulu , bile aku ade masalah , dorang selalu ade kat sebelah dengan aku . sekarang ? just kat fone jea . :( lepas tuh , aku pon terase nak sangat   nak study cepat-2 . biar aku pon busy macam dorang . kan senang ? hee :P hari nihh aku dapat surat Kolej Islam Sains & Teknologi . wahh , tekejot aku . bangun-2 tidur dapat surat . haha :DD yang ditawar kan , dalam pengajian Bidang Sains Kesihatan dan Saians Sosial . erkk , sains ? aku tak minat laaa :/ mentang-2 lah subjek credit . aku dapat tawaran semua pasal sains :P takpe laa , bincang dengan family dulu laaa . tapi papepon , aku tetap sedih . pantang duduk sorang-2 kompem laa mengalir air mate nihh :'( adoi adoi . ade sape-2 nak tolong tak ? :( 
kbyee . ..