sayang sayang ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hii , im una . eh eh , silap lak . PANGG ! adoii , sakit lahh . tak payah nak tampar-2 lah :) haha . siape nihh ? ntah ler , aku pon tak kenal budak nihh . lawa semacam jea . hik hokk :D okay start , bak kate dea , aku kembar dea . wahh ! teruje . :P haha . so kat sini aku pon nak cakap lah yang dea nih kembar aku . awak awak ade kembar tak ? kalau ade pon , kembar awak tak secantik kembar kite nihhh :)))) heeee . act dea nihh adik baru aku wehh :D nak tengok muke dea ? err , nak kasik tengok ker hah ? kunk nanti korang terpikat pulak . korang jangan nak pikat-2 dea , kunk aku DUSHH DUSHH tau laa -.-


die nih , comel giler giler sehh . kan kan ? tempat perkenalan kite orang dekat FB laaa ape lagi . hee :D aku add dea sebab aku tengok DP dea , bapak comel laaa . wii ~ btw dea gf membe aku kot :)) dengan dea , aku happy . suke buat aku ketawe sorang-2 bile wtw dengan dea . bile aku sunyi , aku tengok dea online . dah buat aku senyumm sampai ke telinge wehh :D sumpah happy bile dengan dea :)) aku panggil dea just adik jea . sweet tak sweet tak ? elehhh , tau lah korang jealous :P HAHA . AKU RASE UNTUNG SEBAB DAPAT ADIK SEBAIK DIE :)) aku harap , relation aku dengan dea samapi bile-2 , takde lah , mule-2 jea lepas tuh diam seribu bahase . kan kan ? :)) 
aminnnn.... ! 
kbye , Ilefchuuuuuuuuuuu adik  ♥