sayang sayang ♥

sayang laaaa :P

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

malam nih asal entah , tibe-2 nak jiwang jiwang lak . geli geliman aku dibuat nye . haha :D tapi tak salah aku nak jiwang-2 nihh . heee . :P now aku nak post pasal bf aku laa . boleh tak ? tak suke ? laaaa , asal ? suke lah suke lah . *gedik -.- lantak kau lahh kalau tak suke . malam nihh aku text dengan B aku cakap pasal kite orang . sebab tibe-2 aku tercakap pulak yang aku nih terase tak penting bagi dea :( mabye sebab dea macam tak ambik tau pasal aku , macam lah . perasaan aku kot :/ sejak first puase aku rase macam nihh , tuh yang kalau kat FB asyik update status sedihh jee . hehe . tapi aku nih bile orang tuh dah story-2 pasal nih , aku pulak yang tak nak luah kan . sebab maluuuuu :P tapi aku lak yang pendem , memang sakit laa . sebenar nye aku nak gtau dea , yang aku jealous tengok FB dea , sumpah wehhh :( aku tak kire laa girl tuh membe dea or pape laa . aku tetap jealous . nih yang aku tak suka couple aku ade FB nihh . nak cakap aku ape ? cakap laa , janji aku tak sakit hati . -.- tapi nak buat macam mane kan ? aku just buat bodoh jea . buat-2 tak paham jer ape yang dorang tulis . kadang-2 tuh rase nak unfriend je , HAHA :DD jahat tak ? hee . takpe laa , lagi pon dea pon jarang online , tak de lah aku kesah sangat . :) cume aku tak nak fikir bukan-2 laa . yang penting dea setie cukop laa . tak nak lah dea buat balik ape yang pernah aku buat kat dea dulu tuu :P aku macam nihh sebab aku tak nak orang lain selain dea dahh . cukup lah dea yang terakhir buat aku . and cukup lah sekali aku pernah hilang die :/ aku tak nak dah hilang die lagi . even aku dah pernah couple dengan orang lain sampai due tahun ponn , dea tetap orang pertame dalam hati aku wehh . * ape aku cakap nihh ? -.- buat-2 paham je laa . -.- aku tak nak ade sape-2 ponn ambik dea dari aku . sape berani memang tak selamat ar hidup . -.-  korang doa kan laa aku dengan dea kekal sampai bile-2 ea ? heee . 


pacek , saye sayang awak laaa :) saya sayang awak sorang jea tawuk ? tolong ea jangan tinggal kan orang ? cyg tak nak b macam ex cyg sebelom nihh :( sumpah , org cinte kan b jea :))) b , jangan gatal-2 nak layan PEMINAT awak tuu . kalau b buat , cyg pon buat jugak . jangan macam-2 yee ? -.- kalau tahu b layan , tak payah dah nak jumpe-2 . org hilang kan diri terus . tawuk ? ==