sayang sayang ♥

malam bute -.-

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
jam dah menunjuk kan 1 a.m . tapi aku still tak tidur lagi . dah bergayut dengan B pon still tak boleh tidur lagi . hadoi hadoi .aku nih ade penyakit tak leh tidur malam ker ?  -.- bosan siakk , malam bute ape aku boleh buat . miss call membe semue tak nak layan aku , sampai hati :( *yang kau ganggu tengah malam buat ape ain -.- hee . tapi bosan lah biler takde FB nihh . haha . nak active kan aku malas laa , -.- tapi rindu pulak dekat teman-2 FB tuhh :/ takpe laa , nanti agak-2 aku dah okay aku active kan balik laa . :D minggu nih nak keluar dengan OJA , nak beli barang raye kate nyee . hehe . sebab before raye kite orang dah usha-2 kat mane nak beli dalam TS tuu :)) dalam mase same jugak , aku dah plan dengan adek aku ANIS FARHANA , nak meet dengan dea :) lame giler tak jumpe dea , giler rinduu kot kat dea . :DD tapi ade sedihh laa , sebab sorang nih jer aku tak meet-2 lagi . B aku . biler lah nak meet dea . kunk aku balik raye kunk , lagi lah rindu . dah ler tak dapat text . #pakcik , biler nak jumpeee ? =.= rindu nak mampos nihh . hehe . dah lah asyik gaduh jer . susah-2 :/