sayang sayang ♥

buke bersame :D

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hari nihh aku luang kan mase bersame orang-2 tersayang . HAHA :D #poyo sehh ayat , -.- . siape ? errk , sape ekk ? lupe dahh == hehehe . jap jap , nak hentuk kepale jap . HAHA:DD hah , baru ingat , aku keluar dengan B and oja :)))) siang aku ambik oja kat LRT , cehh konon cepat sampai , tapi aku keluar pukol 12 , balik pukol 4 ptg , sebab tersilap bas and bukan tuh jer , aku nak tunggu bas tuh macam tunggu ape jea . macam ape jea . dugaan betul time puase nihh . dengan panas nyeeee -.- huh ! tapi takpe laa , janji aku dahh amek oja :)))) lepastuh , balik rumah , siap-2 nak keluar bebuke dengan B tersayanggg :)) dalam pukol 5 lebih aku dah sampai rumahh , siap-2 , pukol 6.30 baru B sampai :) buke dekat area rumah jea , sebab takut tak sempat . hee . dah lepas kekenyangan . jalan-2 ler ape lagi . :D tapi hari nihh , semue orang macam ape sehhh , macam-2 aku jumpe hari nihh . ishhh -.- time jalan-2 tuh , aku dengan B sempat snap gambar , tuh pon oja snap kan . hehe . 


tak clear ? memang ponnn . tapi takpe . okay lah tuhh . :DD heee . 

iloveyou b , iloveyou oja :D heeee