sayang sayang ♥

yelahhh :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
muke aku dulu lain ker dengan sekarang nihh -.- 
ade ker budak sekolah aku tak kenal aku . macam siot jeee -.- tak kan aku salah orang kot . tapi aku yakin aku tak silap sikit pon . die betol-2 membe aku dulu . pernah tegur kot even tak rapat mane laa . padahal dulu kat sekolah selalu bertentang mate -.- , kat hostel tuhh , tiap mase jumpe . boleh lagi tak kenal ? aku tak pernah lupe membe aku kot . heyyy nasibbb . ==
dulu mane nak pandang aku kan ? tegur pon macam terpakse jee . 
sekarang nih siap nak ngorat-2 bagai . *b tengok tuu , ade nak ngorat org :P hee .
eii , macam-2 lah membe-2 aku nihh . pelik sume ade . hishh . sabar je laaa :DD 
yelahh , aku tau dulu time sekolah aku selekeh , tak comel . tapi tuh dulu . sekarang dah lain dahh :)) 
HAHAHA :DD