sayang sayang ♥

Berangan :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hari nih aku puase lagi . bosan laa duduk rumah jee -.- tapi kali nih aku nak post pasal ANGAN-2 aku boleh tak ? hee :D kalau tak nak bace , sudah . aku tak pakse ponnnn :P act dah lame dahh aku berangan kan bende nih . nak story kat kawan , aku maluuu == tapi kat sini aku tak malu sebab aku bukan berhadapan dengan korang ponn , kan kan ? HAHA :D sekarang aku dah habis sekolah , insyallah if ade rezeki aku sambung lah study aku tuhh :) doan kan yee ? terime kasih ^^ lepas study aku nak kerje . aku nak kumpul-2 duit banyak-2 sebab aku nak kahwin *gatal lahh kau nih ain . haha :D . tapi memang betol laa , siape tak nak kahwin kan ? cakap sikit .. hee :D aku nak kahwin dengan B aku :)))) kalau tak kahwin dengan B aku , aku tak nak kahwin . aha ! #stop laa gatal kau tu ain -.- . and now , terus kan . lepas kerje , lepas dah kumpul duit banyak-2 -.- aku pasti kan aku nak beli rumah and kereta . wahh ! #dapat ker ? insyallah :) yang rumah tuu , aku tak nak sebarang rumah wehh . sebab dengan duit aku , aku nak laa yang grand laa . kalau nak tau macam mane , korang search lahh kat google . taip rumah mewah . hah , macam tuh la aku nak :))))) kalau kerete pulak aku nak kereta alphard :) sebab kerete nih boleh sumbat orang lebih sikit . kan ade kegunaan nye tuu . nak jugak bukti kan kat abg aku yang aku pon boleh pakai kereta macam dea . insyallah satu hari nanti :) hee , lepas dah settel semue tuh , time untuk aku kahwin lak . HAHA :D tak kan aku nak kahwin umur aku 30 kot . tak nak arh aku . -.- kalau part nih , aku nak buat due tempat :D hee , satu kat cheras , satu lagi kat muar . yelaa , sebab aku kan ade membe kat due-2 tempat nih , kalau aku buat satu je , mesti la dorang macam malas nak datang kan sebab jauh :) tapi yang aku pasti aku nak membe-2 baik aku datang . kalau dorang tak datang , aku merajuk ==' haha . kalau part nihh , takde la grand aku nak buat , sebab aku bukan nye popular ponn , cume aku nak ajak PM , and ajak menteri-2 yang lain jee . ape lah sangat kan ?  HAHAHA :D #tak suke bace dah , baik belah weyy . :) alaa , biase sudah laa , janji dapat kahwin and bahagia selama-lamanya :)) aminnnn <3 and paling penting aku nak family mak dari singapore tuu datang . pasti satu bas , tak pon dua . macam time abang-2 aku kahwin laaa . hee :P kan seronok . hehe . dah lepas selesai semue nya , time untuk honey moon lak . HAHA :D bak kate B , kalau honey moon , B aku tak nak dekat-2 . sebab bukan selalu kann :)) so , ade due tempat yang aku nak pergi weyy tapi tempat lain pon okay gak . hehe :P first , Paris laa . sape yang tak nak pergi sini . giler-2 . haha . lepas tuh London #peh giler betol kau nih ain -.- hee .and ade lagi satu nih , aku nak pergi marina bay singapore . korang tau kan ? lawaaaa :))) kan best tempat-2 macam tuu . serius , aku teringin giler nak pergi :)) B , kalau ade jodoh kite pergi ea ? hee :D #gatal ! . dah lepas moon-2 nih , ape lagi ekk ? anak ? ouh tidak-2 , aku tak sempat nak berangan lagi pasal tuu -.- nanti if aku dah berangan , aku post ea ? korang bace la nanti . hehe :D btw kat atas tuh semue cume angan-2 aku jee :) sebab aku nih kalau tak buat pape , aku suke berangan . pengakuan nihh :D so tak payah lah nak iri hati bace tuh semue , cume kalau korang baik sangat-2 . doa kan je laaa :) and lagipon kalau lah tercapai angan-2 aku nih , nih semue untuk mase aku tua dan anak-2 aku . wahhh ! #sengal punye ain -.- kalau aku dapat semue nih , aku tak kan lupe nak post kat belog aku nihh . :)))) haha . 
- The End-