sayang sayang ♥

penat tapi seronok :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hari nihh aku teman mak aku pergi jumpe membe dea dari Brunei . :) aku kan anak mak , so kemane saje mak aku pergi , pasti ade aku . hee :D bangon pagi , gerak pergi TS . muke mak happy jee , macam nak jumpe pakwe . haha :D jumpe kat ts , membe mak dengan anak dan adek dea . anak dea bawak membe :) pukol 10 lebih jumpe , jalan-2 bawak pergi sungai wang , pergi klcc , makan tuh makan nihh . untung orang kaye , keluar kan duet rm 50 macam keluar kan duit rm 1 jee -.- bile lah aku nak jadik cam dorang tuu . haha :D tapi dalam tengah happy tuh , ade jugak sedih nye . tengah turun tangge , mak tibe-2 jatuh . oi mak datuk ! jatuh depan aku . giler ! jatuh jantung aku . kenape aku yang tak jatuh . :/ membe mak nangis , ape lagi aku kan ? anak dea , nangis jugak laa . :'( ajak pergi klinik , tak nak . degil mak nihh . ishhh -.- 
lepas kejadian tuh , van sewe dorang datang , ambik dorang untuk bawak pergi KLIA , sedihh :( dorang best , baru jumpe macam dah lame jumpe . :D tapi takpe , insyallah bulan 12 nih , kami datang Brunei ye :) jumpe lagi . hee :D dah malam baru sampai rumah , penatttttt :/ tapi seronok . hee :D btw kakak , thanks 20 ringgit tuh and yang lain-2 . haha :D