sayang sayang ♥

harimauu :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
semalam aku pergi stadium tengok bola . aku gerak dari rumah pukul 5 lebih , sampai pukul 6 and terus jumpe mak cik aku , ambik tiket :) aku nak sangat pergi stadium nih sebab ade B , tapi tak dapat jumpe :( sedih sedih . hmmm :'( err , time nih aku puase , so berbuke laa dalam stadium tuh . macam kelakar jee -.- haha :D disebab kan first time aku pergi stadium tengok bola , bising -.- sampai sakit telinga aku yang sebelah nihh . abang aku ketawe kan jee . jahat == lepas tuu , mule laa perlawanan nyee , sakit jantung aku tengok dorang main . tapi aku kurang puas hati la dengan orang malaysia nihh . time lagu negare singapura dinyanyi kan dorang bising . tak boleh hormat sikit ker ? aku bukan nye ape . kan ade menteri-2 tuh , piker lah sikit . and bukan aku sorang je yang pendapat macam nih , orang-2 yang duduk sebelah aku pon cakap macam nih , ande dea kate , macam mane kite nak menang ? asyik ejek-2 jee .. cube kalau kite pergi tempat orang , and orang tuh buat macam tuh kat kite , tak ker sakit hati . dorang nih tak piker laa . hah , macam tuh laa orang sebelah aku tuh cakap . :) dah lah lupe kan jea lah pasal bola nih , even malaysia kalah pon malaysia tetap dah buat yang terbaik . bye bye .

orang sebelah tuh sebok -.- haha :DD 




B saye pon ade gamba :P hee .