sayang sayang ♥

hmmm :(

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
Tiba-tiba rasa sayu sangat hati ni bila ada membe suruh baca satu kesah dimana kisah sang gadis tidak dpt terima hakikat yang pujaan hatinya telah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya tanpa pesan secara tiba-tiba...yang mana dia pergi terus tak kembali..mabye cerite nih dah lame tapi takpe lah , just untuk peringatan jee :) 
Perasaan hati ni secara tanpa dipaksa oleh sesapa pun menjadi sebak' seketika kerna membayang kalau kisah ini 'akulah' bagaimana aku nak hadapinya ? begitu juga yang aku rasa gadis ini rasa...Walaupun gadis ini masih muda remaja bak kata orang 'kisah' ini ibarat cinta monyet tapi ketulusan kasih sayang mereka begitu kuat sangat...saat dia sedang gembira memadu kasih secara tiba-tiba kekasih' hati pegi hilang lenyap begitu sahaja pergi ke alam lain yang pasti tidak akan kembali ke dunia yang fana ini lagi...Oh tidak dapat aku bayangkan kalau ini yang terjadi pada aku...Walaupun kadang-kadang perpisahan sekejap-sekejap pun susah untuk aku lalui..Oh tuhan kau lindungilah aku dari kisah silam ini...Kita akan terasa sangat-2 'kehilangan' itu apabila dia pegi takkan kembali...Perpisahan yang tidak dipinta ini bisa merobek hati sesape pun yang membaca...Semoga gadis ini dapat terima hakikat ketentuan yang telah diberi oleh Nya..Semoga tabah Qiey...Saja aku kongsikan cerita ini untuk pedoman kita bersama.....
.************HARGAILAH KASIH SAYANG YANG DIBERI DGN SEBAIK2NYA KERANA CINTA YANG TULUS DATANG DARI HATI YANG SUCI**********