sayang sayang ♥

kau sahabat aku :'(

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Arep, aku sayang kau. aku rindu kau duh. aku ingat lagi time kite sekolah, aku , fifi, eca, shida, sepet, ekie. kite kan selalu pergi sekolah same same setiap petang sebab bola baling kan? kau jugak satukan aku dengan fifi dulu. seronok kan time tuu, kau buat lawak, kau gelak gelak, kau cakap, kau besarkan mata kau. hehe. kau comel laaa. aku ingat lagi aku pernah jadik orang first yg wish birthday kau. kau cakap aku la kawan yg paling baik :') terharu aku time tuu. tapi kau jarang sangat datang sekolah time form 5. ade la kau datang tu ponn jarang giler :) aku ingat lagi aku datang rumah kau dengan fifi. aku tolong kau tampal stiker kat moto kau. kau cakap, kau nak moto kau lawaaa. aku pon layan kan jeee. bile kat sekolah, kau selalu kacau aku, kau jerit name aku.  'naiennnnn pendek', 'pendek' haha. :) aku rindu kau duh. tapiii lepas habis spm kite sume dah jarang contact, lepastuu kite ade salah faham sikit kannn? sedih jugak aku time tuu. aku tau tau kau dah remove aku dari friend list kau. aku add balik, tp kau tak approve. aku hantar text baru kau app :'/ lepastuuu kau remove aku lagi, aku add lagi, tp akhirnye, aku diremove lagi. eeeee kau mmg kann :P tapi takpe laaa, aku tak amik hati dahhh. 
sekarang aku tengah cuti, aku ade niat nak jumpe kau.......... 
yeee aku memang jumpe kau, tapi aku jumpe kau dalam keadaan kau telah dikafan kan :'( kau tinggal kan kiteorang kat sini pada tarikh 18 May 2012. kau tinggal kan kami semue. kiteorg dah lame tak jumpe kau :( tapiiiii kiteorg jumpe kau dlm keadaan macam tuu. kau tau aku terkedu mase dapat tau pasal kepermegian kau. aku tak sangka. aku baru stalker fb kau sebelum aku dapat call dari membe aku. aku tak dapat tidur satu malam selagi aku tak jumpe kau :( pagi pagi aku datang rumah nenek kau, aku dan yang lain tunggu kedatangan kau. kiteorg tunggu dengan penuh kesabaran. akhir nye, pukul 12 lebih, van jenazah yang membawa kau, sampai depan rumah. aku, anje, eca, dan yg lain. tunggu depan pintu, sebab nak pastikan tu kau or tak. bile kau dibawa masuk, aku nampak jenazah kau. aku nampak muke kau :( arep, maaf sebab aku nangis, aku tak tahan tengok kau. aku tak sangka, kawan aku yg suke gelak, terdiam terpaku atas tilam tuuuu :( aku nak tengok kau yg dulu. :( kau disenangi ramai. ramai kawan kawan kau, sedara sedara kau datang. dorang cium dahi kau. ;') aku tengok kau sampai kau diletakkan dalam keranda tuu. dalam hati aku cakap, aku sayang kau rep :'( bile kau dibawa untuk disolatkan, aku dan yg lain ikut untuk menunggu mase kau dikebumikan ;'( aku sampai sampai, kau dah dikebumikan. aku tak sempat tengok........ aku lewat. :( 
lepas jee kau siap dikebumikan, aku janji kat diri aku, aku tanak nangis.. tapi tak boleh..... :( 

Arep, kau disenangi ramai. sebab kau periang. aku dan kawankawan yg lain, doakan supaya kau tenang disane. satu hari nanti kite pasti akan jumpe :') kami kat sini sayang kau. kami akan ingat kau sampai akhir nafas kiteorg :') tarikh birthday kau 6.6 nii akan jadik kenangan buat kiteorang. 
Ya Allah, kau ampunkan la dosa dosa nya, dan kau tempatkan lah die di tempat orang orang yang beriman. sesungguhnya kami terlalu sayang kan dia. aminnnn :') 
AL-FATIHAH....