sayang sayang ♥

the best :')

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

huwaaaaaaa, T.T lagi satu hari aku nak balik sane. aku tanak balik! aku tanak balik! T.T seminggu aku dekat sini, aku duduk rumah, aku tak sentuh pon kerja kerja yg konon nyee aku nak buat dekat rumah. HAHA :D habis lah kau ain, balik nih nak kene hantar dahhhh t.t menangis tak berlagu laa kau....... tapi mase cuti nih, ade bende yg buat aku happy nak mampus, nak tau ape? aku jumpe abang dengan akak aku weh. oh maigoshh bapak teruje aku. ape yg paling penting, abang aku hensem doe. okay ain batak >< HAHA.. selain tuu, aku ade jumpe someona.. my bestfriend in the world.. lalala~ sape? laaa hampa nih, tak kan taktau kottttttt :P sat naaaaa..... 


nih laa die.. Sitinureaisha :) she's my shoulder to cry :') and i love her untill i die...... haaa selain die, aku jumpe axim nyot. budak nih aku pernah story dekat post post yg lepas. dah berkurun sangat dahhhhh :P hahaha. aku akui yg die amat amat laaa baik dan sangat laaaa baik. HAHA. die take care aku mcm aku nih adik. yee sbb aku terlalu pendek bagi die.... aku redha :D muehehehe.. ehh belum habis, ade lagi.. aku jumpe ehem ehem :) err nothing to story... just let me know :) whatever be, i love him soo soo much.. and good luck for your final exam. i know u can do it syg :')  insyaAllah, ade rezeki kite jumpe lagi. okay :)))) 
sepanjang cuti nih, hajat aku nak jumpe dengan dorang dah kesampaian.. Alhamdulilah :')