sayang sayang ♥

kisah ku disane :')

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
chackkk! rindu kiter takk? hehehe :P dah lame dah tak upload, almaklum laaa kat sane line tenet hampeh >< nih online pon sebab dekat rumah tercinte. heeeee :P awak awak sihat? kite sihat, and makin sihat bile duduk sane, mane tak nye, asyik melantak jeeee :P makcik tu haaa, masak sedap sangat. tergaoda dengan bau masakan nye tuuu. hahaa :D kite kat sane okay laaaaaaaaaa. just sedih dengan tempat die :( tempat die, hulu giler, line masix, ade satu line jeeee, ya Allah, sabar jelah :'( mase first2 datang jee, memang tergamam laaa tengok tempat nye. rase macam nak patah balik pon ade jugak. tapi.............. hmm. sampai kolej tuu, pergi daftar, okay, time tuu memang lah sangat sangat menguji kesabaran aku :/ takpe, boleh sabar lagi. lepas dah selesai semue nye, mase untuk pergi ke tempat kediaman. cehhh, lawaaaaaa lah sangat >< indah khabar dari rupa. haishhh, sabar lagi. biler pergi toilet, bukak ain, ohh mak kau, amik air ber'emas' yg die keluar kan :) aah, memang syokkkkk. sangat2 lah syok :))))))))))))))))) lepas kemas semue, mase nak lepas kan mak pergi. ouh ouh, tak suke time nih. and time nih yg buat aku menangis macam budak kecik :P and jujur ku kate kan, sampai sekarang, aku setiap malam asyik nangis ingat mak. hihihi :PP okay stop, sambung cerite tadi, lepastuu budak bilik kite, not bad laaaa. sume atas aku :) and aku laaa paling mude dalam tuu. haha :D dalam bilik just ade 4 orang jeee, best laa, takde lah semak sangat. kann? heeee. esoknye pulak orentasi. nasib baik just due hari jeee. pasal orentasi nih biase lah kann? buat tu buat nih :) so lepas tuu, kiteorg diserah kan ikut jabatan masing2 :) nak tau kelas kite berape orang? just 10 jee. 4 girl, yg lain laki laaa. and Alhamdulillah, setakat nih budak kelas aku semue okay2. lect pon okay okay :) seronok laaaaaa. tp yg aku tak sangke aku akan belajar subjek bio kimia :) HAHA. yelah sebab kite kan kos teknologi makmal perubatan :) kite harap kite boleh bawak kos nihh. sebab kite nak bukti kan dekat family kite :') InsyaAllah, doa kan eaaaaa? :) tapi kan kolej kite nih pelik, ade ker cuti khamis jumaat >< kalau kat sane kan cuti jumaat sabtu. pelik pelik. hmm. takpe laaa, mabye ade hikmah semue nih. kann? bak kate orang, bersusah2 dulu, bersenang2 kemudian. ecehhh. hahaha :D