sayang sayang ♥

berkobar :p

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
tinggal beberapa hari lagi jee aku nak pergi. barang semua aku dah packing, haa nampak tak berkobar2 nyee tuh? haha :D tapi jauh dalam lubuk hati aku, aku berat sangat nak tinggal kan mak aku, kawan2 and rumah aku nih, sedih nyeeee :/ tapi abg aku cakap, berkorban laa utk mase depan. heeee. yee abg, adik berkorban habis habisan yeee :p disebab kan takut sangat nak masuk kolej tuu, sampai demam panas dibuat nyee. abang abang kite semua gelak kan kite. tapi macam tak lawak jee die gelak kan kite. haha :D mak siap cakap, 'demam takut nak masuk kolej ker, demam sebab rindu dekak ehem ehem?' lalala~ kite bersyukur sangat sbb dapat mak yg sangat sangat memahami kite :') tahnks ma <3 yee mak, mmg kite rindu die sangat :'( err err mane ekk B kiter? hmm. die tau tak yg kite rindu die? hmmm :'( dah lah bosan dekat rumah. duduk sorang sorang. ohmaii, sedih nyeee :/ mak and abg abg ku, cepat pulang boleh takk? jangan lah stay lama lama dekat singapore tuuu. hmm ><