sayang sayang ♥

the bext ATOK in the world . haha :D

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ooo hoiiii kalau dah mata bertentang mata tengtengtengtengteeenng! hati di dalam bagai nak gilaa.  haha tahu kan lagu tu? takde motif err kbye -.- haha salam sejahtera keatas kamu ya pembaca sekalian, bukan nak sembang lebat, tapi nak story pasal ATOK kita the kind of sahabat. jyeahhh ilove  him so soo much. ehem jangan marah okay? haha tak ada niat lebih pun ish korang ni pemikiran nauzubillah ! haha *gelak besar. haa kat atas tuh lah orang nye, and aku mengaku die lagi hensem bile berbaju melayu, cair cair. haha dia selalu buat aku tergelak and rasa macam nak mati dah sebab perut dah pecah tergelak. sampai mak aku cakap 'giler ker kau?' haha atetet shuwitt kan dia?? haha  ade masa otp dengan dia, meriah jugak lah kan. tapi aku tak suka otp dengan die sbb die akan buat credit aku habis dengan perangai giler die. paling lama call pon masa free call aku. haha walaupun tak pernah jumpa tapi macam dah berkali kali jumpa and insyaallah graf tu akan meningkat ke berkali kali pulak. ahah! memang hebat. antara kami mmg takde rahsia. sebab dah janji nak kawan baik sampai mati, kan macha ? haha kita orang memang berfikiran luas, sebab suka berangan tentang masa depan. korang ada?? sampai berancang untuk kahwin sama sama ade banglo besar bagai . hahaha tapi apa apa pun tuh just mengisi masa lapang kami dan dapat mergeratkan siratulrahim antara each other. haha okayboiii thanks for reading :)