sayang sayang ♥

perasaan .

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hmm , eden pon taktau camno nak cakap :( harinih nak cakap pasal perasaan . bukan perasan eaa . hee :P hmm nak cemburu ? bukan ade pape ponnn dah . eee ape nih . giler -.- harinih jee aku dah dapat tahu bende yg buat aku cemburu giler . grrr ! >,< pergi laa perasaan tuu . aku tak nak kau ade wehh . aku asyik ingat jee . ishhh --' tp sumpah cemburu . giler menyesal tengok fb die , fb kawan die and fb yg kene mengena dgn die . kang nak block nampak sangat pulak . camno nihhh -.- makin nak lupekan , makin ingat pulakk . hadoi . buang lahhh jauh-2 ainn , tak payah ingat . buat sakit hati kau jeee . :( 

stress , tido jeelaaa awok . hee :P 

ok stop it . now story pasal lain . ehh nak dekat 29.10 laa . hari paling bermakna wokk :p hari lahir aku lahhh , ape lagi .hee . yeah , syukur Alhamdulilah sebab Allah memberi peluang untuk hidup hingaa ke hari nih :) terima kasih Allah :D mak mak , anak mak nih dah besar ouhh . dah 18 dahh :p heee . selama aku hidup mcm-2 dahh aku lalui , and aku harap semue tuu dapat mematang kan diri aku sendiri lepas nihh . aminn :) 

heee , Happy Birthday to me :p


kan best jadik budak kecik , tak payah pikiaq masalah . hmmm :/ err korang kalau stress , marah , sedih or papelaa kan , try lahh tengok gambar bayi . kompem tenang . haa , tuh sebab aku suke sangat tengok gambar anak-2 buah aku tapi masa dorang bayi laaa . sbb muke mereka yg comel and mulus tuu mungkin dapat hilang kan semua perasaan negatif kita tuuu :P try lahhh . haaa .