sayang sayang ♥

TERSENYUM :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ish ish , berhabuk dah time aku bukak aku punye belog nihh . HAHA :D dah lame sehh aku tak update , almaklum laa , pegi bercuti . hihi :P #bercutilahhsangatkann -.- nak tau aku pergi mane ? aku pergi kuale selangor laa . lepas kan rindu kat membe-2 :) hee , lame aku kat sane , lebih kurang seminggu macam tuhh . bile tibe kat sane , otak aku serte merte ingat time mude-2 dulu . alolo , sweet betoi . :DD kat sane aku stay rumah anak pakcik dollah , 
 ha , nih laa anak pakcik dollah tuhh :) eca name nyee . hee . sampai-2 kat rumah dea , acara paling penting kite orang buat , ialah BERGOSSIP . banyak bende yg kite org pendam . so kite orang luah kan laa same-2 . korang ade ? takde kannnn :P hee , bile kat sane , sorang-2 aku jumpe . tapi rugi , takde snap-2 la pulok . hihi . takpe laa , aku mention kan name dorang jea , ANJE , ASPA , MIMI , YANA , MIRA , DAIE , FZ , WAN , KALAI , ACAP , IMAL , DAUSE , DANNY erkk sape lagi ekk -.- lupo la pulok . biase laa dah tue . HAHA :DD tapi dalam name-2 tuu , tak de laa yang lepak-2 sangat . :) lepas tuu , pergi open house rumah mummy tersayang :) teacher ashikin tan :* kat sane jumpe ekie , fahmi , bon , yassin , and lain-2 :) even tak banyak borak ponn , yang penting aku makan sedap time tuu . hehe . kat sane tuu , kadang-2 keluar tengah hari , balik tengah malam . ishish . ape nak jadik nihh . heee :p tapi yang balik sampai tengah malam tuu sebab sesi meluah kan perasaan ,, hihi . nak cerite banyak-2 , tapi malas laa pulak . pape pon , memang syok laaa dengan dorang kat sane . MUAHMUAH LAA KAT KORANG :* 

untuk eca , aspa , anje and mimi , thanks banyak-2 ea :) naien dah boleh terime hakikat dah sekarang nihh . biar laa dea tipu ain selame nihh . Allah Maha Adil kann ? :) and thanks jugak sebab ade kat sisi naien mase naien tengah menangis . hee . sayang korang ketat-3 :)))